חברת ניהול בפולין – הנכס שלכם מנוהל נכון ואתם בראש שקט

הנושא של מי ינהל נכס שנרכש למטרת השקעה בפולין מטריד לא מעט משקיעים מישראל. אין סיבה לדאגה, היות וישנן חברות אשר עוסקות בניהול נכסים, כך שתוכלו להיות בראש שקט ולהמשיך את העסקים או אורח החיים שלכם כרגיל גם בארץ ולהמשיך ליהנות מתשואה. למעשה, חברת ניהול בפולין, הינה חברה אשר דואגת לכל נושא התחזוקה, מציאת דיירים הולמים, העברת השכירות לבנק שבו מתנהל חשבונכם בפולין, כך שהבניין והדירה שלכם יישארו מטופחים ולא יאבדו מערכם, כי אם להיפך, הערך יעלה עם הזמן ואתם תוכלו לקבל דוחות מסוגרים בכל פעם על מצב הנכס.

מדובר על עמלה שיש לשלם לחברת הניהול, בסדר גודל של 10%-20% בערך. ישנן חברות שאפיל עוסקות בתיווך נכסים, כאשר הן תרות עבור המשקיעים נכסים מתאימים והם מכירים היטב את השוק. כאשר הנכס יימצא, הם אף ידאגו למשפטן מקומי אשר ידבר אנגלית, כך שתוכלו להבין לגבי העסקה והחוזה שתחתמו עליו. גם לגבי פתיחת חשבון בנק, חברת ניהול בפולין, תוכל לארגן עבורכם ותוכלו לחסוך בכך , הרבה זמן וכסף.

 שליטה מרחוק בכל מה שקורה בנכס בפולין

 זו למעשה המטרה בשכירת שירותיה של חברת ניהול בפולין. גם החוק בפולין מחייב לגבי בניין מגורים בן 8 קומות ומעלה להחזיק חברת ניהול. בגלל הדרישה והחוק הפולני, קמו להן חברות ניהול גדולות ואיכותיות, אשר מהלות את כל נושא התחזוקה, הכספים, השוכרים ואפילו אם תחליטו למכור את הנכס לאחר מספר שנים, החברה תבצע לכם גם פעולה זו. חברה העוסקת בניהול נכסים בפולין, תלווה ותייעץ באופן מקצועי וכן, תספק בעלי מקצוע שהם חיוניים כגון רואה חשבון מקומי ועו”ד אשדר יבצע עבורכם את החוזה, הרישום המשפטי של הנכס ועוד.

ניתן יהיה אף ליצור תשואה רבה יותר מהנכס, לדוגמא אם הנכס נמצא קרוב למקומות תיירותיים בפולין וניתן להשכיר את הנכס לתקופות קצרות וליהנות מתשואה גדולה יותר.  בעצם, את העבודה הקשה, מבצעת חברת ניהול בפולין, כאשר אתם חוסכים כאבי ראש מיותרים ונהנים מהכנסה פאסיבית נאה.

 היתרונות בשירותיה של חברת ניהול בפולין

ישנם יתרונות רבים, כאשר אתם מסתייעים עם חברת ניהול בפולין, למשל הדבר החשוב ביותר הוא למצוא שוכרים שישלמו את דמי השכירות ויעמדו בהוצאות החודשיות הכוללות שכירות, מסים שונים וחשמל, מים וכדומה. חברות ניהול נכסי בפולין, משתדלות למצוא  עבורכם ולבקשתכם,שוכרים לטווח ארוך, כמו למשל סטודנטים, או זוגות נשואים שמעוניינים לשכור דירה שתתאים לצרכים ולנתונים המבוקשים להם. ישנם ישראלים שרכשו את הנכס הראשון שלהם שמנוהל באמצעות חברת ניהול מקצועית בפולין ואפילו כבר רכשו עוד נכס, כאשר אותה חברה מטפלת להם גם בנכס הנוסף שרכשו.

WhatsApp chat