ערך הנדל"ן בפולין צפוי לרשום שיאים חדשים

פולין הפכה ליעד אטרקטיבי למשקיעים בשנים האחרונות עבור יזמים מכל העולם ולא רק ישראלים. בשל עובדה זו נסק שוק הנדל”ן בפולין והכלכלה היציבה גם כך של המדינה, התחזקה גם כן. הממשלה מעודדת יזמים ומשקיעים ודואגת לפתח עשרות אלפי דירות חדשות מדי שנה.

  • מחירי נדל”ן נמוכים
  • שימוש במטבע המקומי זלוטי ולא במטבע היורו על אף שפולין נמצאת בגוש היורו
  • עלייה מתמדת בשוק הנדל”ן
  • כלכלה יציבה.
  • עידוד הממשלה למשיכת משקיעים מכל העולם על ידי פעולות שונות כמו הפחתת מיסים, תנאים קלים להשכרת נכסים ועוד.
  • מיליוני תיירים מדי שנה.
  • מאות אלפי סטודנטים בערים הגדולות.
  • המיקום של פולין לצד מדינות אחרות בשטח קטן יחסית פותח אינספור אפשרויות השקעה כדאיות.

מחירי הדירות בפולין:

אתם יכולים לבחור אם אתם רוצים להשקיע בדירות מגורים או בנכסים מסוג אחר בפולין, אולם במידה ובחרתם בדירות כדאי להשקיע בדירות קטנות באזורים אסטרטגיים. אזור אסטרטגי הכוונה לאזור טוב במיקום מרכזי יחסית שתוכלו להשכיר אותו במהירות ו/או לטווח קצר. כך למשל דירות במרכז העיר תוכלו להשכיר לתיירים לטווח קצר ולהרוויח הרבה יותר מאשר בשכירות לטווח ארוך. גם במידה ואין לכם תיירים ותרצו להשכיר לטווח ארוך מבלי להתעסק כל חודש עם השכרת הדירה למישהו אחר, אז תוכלו למצוא בקלות שוכר לטווח ארוך. מיקום טוב נוסף הוא זה הקרוב יחסית לאוניברסיטה מוכרת ובה לפחות עשרות אלפי תלמידים ויותר. בערים הגדולות יש מאות אלפי סטודנטים המחפשים דירה קטנה בעיר שיוכלו להשכיר במהלך תקופת הלימודים.

להיעזר בחברת ניהול:

כל השקעת נדל”ן בחו”ל, הצלחתה תלויה בעיקר בחברת הניהול. חברת ניהול היא חברה המחזיקה עובדים מטעמה במדינת היעד (במקרה שלנו פולין) ואלה מנהלים את הנכסים שלה ושל לקוחותיה. תארו לכם שאתם קונים דירה בפולין וכעת בעבור כל דבר קטן תצטרכו לטוס לפולין כדי לסדר את המצב. לדוגמה כאשר יש מסמכים ביורוקרטיים לחתום עליהם, כאשר יש צורך לקרוא לאיש מקצוע לביצוע תיקונים או בדיקות שוטפות בנכס ועוד. חברת הניהול גם דואגת לנהל את ספרי החשבונות של הנכס, לנהל את חשבון היזם עם הגבלות מסוימות החתומות בהסכם מול היזם וכן חברת הניהול תסייע גם במציאת שוכרים וגביית כספים מהם באופן שוטף. עבודה עם חברת הניהול תחסוך לכם המון זמן, כסף וכאבי ראש ותספק לכם אף תמיכה בעברית בכל זמן שתצטרכו. 

מאמרים נוספים

כלכלת פולין

כלכלת פולין

ניתוח מאקרו של כלכלת פולין   למרות הקשים שהיו לפולין לאחר מלחמת העולם השנייה, פולין התפתחה בכוחות עצמה וזכתה לכלכלה

נדל"ן מסחרי בפולין

נדל”ן מסחרי בפולין

נדל”ן מסחרי בפולין מזרח אירופה, החלה לעניין משקיעים רבים בנדל”ן, כאשר פולין, הינה היעד המועדף. ערים מרכזיות כמו: וורשה, קראקוב,

השקעות בפולין לעומת ישראל

השקעה בפולין לעומת ישראל

למה כדאי להשקיע בפולין VS ישראל פולין, הינה מדינה אשר הפכה ליעד אטרקטיבי של ישראלים רבים ומשקיעים מארצות שונות, אשר

WhatsApp chat