השקעות נדל"ן בעיר פוזנן,פולין – היעד הבא של הישראלים

פוזנן היא בירת מחוז וילקו-פולסקה (פולין הגדולה) הממוקם במערב המדינה. העיר עצמה נמצאת בקו רוחב ישר בין ורשה לברלין. היא רחוקה מברלין 240 ק”מ ומוורשה 277.96 ק”מ. העיר נמצאת על כביש A2 הישיר לשתי הערים. עיר זו היא אחת העמידות והמשגשגות בפולין ובמזרח אירופה ככלל. היא מאוכלסת ב- 537,682 בני אדם, ומחזיקה באחוז האבטלה הנמוך בפולין: 1.3% בלבד. העיר היא החמישית בגודלה במדינה ונחשבת משגשגת במיוחד בתחום האקדמיה ונוכחותן של ישויות עסקיות בינלאומיות. 

25 אוניברסיטאות, מעל 100 אלף חברות ומרכזי השמה

העיר מאכלסת 8 אוניברסיטאות ציבוריות ו- 17 פרטיות. כמו כן, יש בה מאות אלפי חברות הפועלות עם הון זר מגרמניה, צרפת, יפן, בריטניה וארה”ב. בעיר פועלים משקיעי נדל”ן רבים מכל העולם, חלקם באמצעות חברות יזמיות כחלק מאותן ישויות עסקיות וחלקם כעצמאיים. לכן, לצד היציבות והאפשרות לעבוד עם סטודנטים ועובדי הייטק מכל העולם, אתם נכנסים לשוק שיש בו תחרות רבה. לכן, מאד חשוב לקרוא מאמר זה על מנת לדעת בדיוק היכן להשקיע ואיך למצוא את ההזדמנויות הנדל”ניות הטובות ביותר עבורכם.

פוטנציאל תשואה גדול, קהל יעד רחב בכל הסקטורים

בפוזנן ניתן ליהנות מתשואה שנתית של 4.65% במרכז העיר ו- 5.25% בשולי העיר. בעיר מועסקים מדי שנה 240,000 אנשים, 99.8% מהם בענפי התעשייה ורק 0.2% בחקלאות. המעסיקים הגדולים בפוזנן הם ופולקסוואגן, אוניברסיטת אדם מיקביץ’, מרכזי שירות בתחבורה הציבורית, האוניברסיטה הטכנית של פוזנן, ומפעל הצמיגים היפני ברידג’סטון פוזנן. בנוסף, בעיר לומדים 120,000 סטודנטים, 30,000 מתוכם מסיימים תואר כל שנה. 

מנועי הצמיחה של העיר – כך תדעו שההשקעה היא לאורך זמן

  • העיר מאכלסת עובדי מיקור חוץ, סטודנטים מכל העולם ואזרחים פולנים עמידים.
  • מקומות העבודה והאוניברסיטאות יציבות ומאוכלסות FULL CAPACITY מדי שנה.
  • עיר עם איכות חיים: שיתופיות, השכרת אופניים, אופנועים ומכוניות בתוך דקות, מודעות סביבתית, עיר עם מחזור.

בנוסף, העיר מארחת את “פסטיבל מלטה” למוזיקה ואומנות מודרנית מדי שנה. זהו אחד האירועים החשובים בפולין. כמו כן, מתקיים בעיר אחד מפסטיבלי הסרטים החשובים בעולם. על אף שהאירועים מתקיימים בעקבות השקעה, הם מכניסים לעירייה מאות אלפי אירו מדי שנה לפיתוח העיר ושימור רמת החיים הגבוהה שלה בסטנדרט מחירים גבוה בפולין ומשתלם מאד עבורכם כישראלים.

תודעה סביבתית ותרבותית גבוהה שומרת על כוח אדם איכותי ופרודוקטיבי

פוזנן היא אחת הערים המובילות במזרח אירופה ובחלקים מסוימים במערבה בשיתופיות ובשגרה עירונית למען איכות הסביבה. זו העיר עם הכי הרבה פרויקטים בתחום התחבורה המושכרת בכל פולין. ניתן להירשם לתאגידים עירוניים להשכרת רכבים, טוסטוסים ואופניים, ורוב ניהול האשפה נעשה במחזוריות. העיר מארחת פסטיבלים וקונצרטים רבים ברמה ארצית ולעתים ברמה בינלאומית. עובדה זו, יחד עם כוח אדם רב וכמות גדולה מאד של סטודנטים, מזרימה לעיר כל שנה את האיכות שאתם כל כך צריכים בה כבעלי יוזמה. כשאתם קונים דירה בעיר פוזנן אתם לא קונים רק נכס להשכרה; אתם מבטיחים את העתיד שלכם ומקיימים, למעשה, שגרה בה תחילת החזר ההשקעה נראה, במקרים רבים, כבר מהחודש הראשון להתחייבות!

סוגי פרויקטי נדל"ן אפשריים

בפוזנן, עסקאות משתלמות במיוחד יהיו בדירות בשולי העיר בסמוך לאוניברסיטאות ולמרכזי ההשמה והעבודה הגדולים. התשואה במקומות הללו היא 5.25%, כמעט כולה מעובדים מרמות ההכנסה הבינוניות-גבוהות בפולין. אפשרות אחרת היא להשקיע ברובע מרכז העיר על גדות נהר הוורטה, בסמוך לאוניברסיטה Poznan University of Technology, שיחד עם ה- TECHNOLOGY INSTITUTE הסמוך מאכלסת כ- 60,000 סטודנטים. האזור מכיל מעונות, אבל בהשקעה מינימאלית ביותר ניתן להעמיד דירת 3 חדרים לתפארת ולהשכיר לשותפים. נציין כי המשכורת בפוזנן היא 760 אירו בממוצע, ודירה כזו מתומחרת ב- 730 אירו, ולכן מי שנכנס לכזאת עסקה עובד עם דיירים שהם שותפים ברוב המקרים.

המייחד את רוב הפרויקטים בעיר – נדל"ן מניב עם דיירים מתחלפים

העיר נמצאת בסקאלת המחירים הגבוהה ביחס לפולין. דירת 3 חדרים באזור מרכז העיר עולה 140,000 אירו בממוצע, ודירה דומה בשולי העיר תעלה 100,000 אירו. בשל כך מכירת דירות אפשרית בעיקר למשקיעים אחרים. ברוב המקרים, הפרויקטים הכי זמינים הם בתחום השכירות, או כמו שאומרים בשפה המקצועית “נדלן מניב”. בדירות שותפים בדרך כלל תחלופת הדיירים נעשית בתדירות גבוהה יותר, בעוד בשולי העיר בסמוך למרכזי ההשמה הגדולים שוכרים נוהגים להחזיק בדירות לפרק זמן גדול יותר, ולרוב קבוע בתאריכים ידועים מראש: עובדי מיקור חוץ שנשלחו אל מעל לשנת עבודה בפולין כנראה לא יעזבו את הדירה שלכם, למעט מקרים חריגים ביותר.

רמת בטוחה גבוהה – אוכלוסייה יציבה מתחומי התעסוקה והאקדמיה הגבוהים ביותר

השכרת דירה בפוזנן לדיירים ארעיים היא עסקה שמספקת לכם כיזמים רמת בטוח גבוהה ביותר. בניגוד לערים בהן אין כמעט שגרה של הייטק, השמה ואקדמיה, כאן אתם עובדים עם אוכלוסייה יציבה, וברוב המקרים – חזקה. לכן, כניסה לפרויקט השכרת דירות בפוזנן היא מקור פרנסה יציב ואף רווחי בעתיד. באמצעות 5.25% תשואה ברוב חלקי העיר השוליים ניתן לייצר מהדירות שאתם רוכשים כסף שיעבוד בשבילכם בתוך שנים מועטות מאד. כשאתם משקיעים בעיר כמו פוזנן, אתם גם מאפשרים למיטב כוח האדם בפולין (כולל לא מעט נתינים זרים שבאו להתמחות, לחילופי סטודנטים או לרילוקיישן בעבודה) לבוא לגור אצלכם וגם מספקים לעצמכם את כל מה שאתם צריכים בשביל לקיים בטחון כלכלי. פרויקט נדל”ן בפוזנן מאפשר לכם את כל ההזדמנויות המוניטאריות לשנים הקרובות בשל פוטנציאל רווח בר קיימא. לכן, הוא מאד מומלץ. אנו נמצאים בנקודה הנכונה ביותר לתחילת השקעה בעיר בטרם עלייה משמעותית במחירים.

פוזנן – העיר שהישראלים כמעט לא גילו

בפוזנן פועלים משקיעי נדל”ן מכל העולם, כולל חברות. יחד עם זאת, בניגוד למה שחושבים על תחרות בענף הנדל”ן, ניתן למצוא דיירים גם במצב זה. כשאתם רוכשים דירה ליד מרכז השמה, אוניברסיטה או מכללה פרטית בפוזנן אתם יכולים למצוא שוכרים בקלות אם תבחרו נכון את האזור, ותיעזרו בשירות הכוונה מקצועי של נדל”ניסטים מקצועיים. במסגרת שירות זה, יסייעו לכם נציגים מומחים להגיע לשכונות ורובעים בעיר שיש בהם ביקוש גבוה לדירות והתחרות בהם דלה באופן יחסי ועל כן תאפשר לכם להגיע לקהל היעד בקלות. התייעצות עם חברת נדל”ן לא רק תספק לכם הכנסה בסבירות גבוהה, אלא גם תקיים עבורכם רווחים יפים מדי חודש בחודשו, עם תשואה שנתית של 5.21%.

בואו להשקיע בפולין ולגלות עולם שלם של הזדמנויות נדל”ן

פולין היא אחת המדינות שהקהל הישראלי מיעט להשקיע בה בנדל”ן. כיום, המדינה נמצאת בשיא הכדאיות להיכנס בה לעסקה. ביחס למזרח אירופה היא מחזיקה בנתון 4.6% של תוצר לאומי גולמי, מעל 13,000 דולר לנפש. בפולין נמצאים מרכזי השמה ואקדמיה מהחשובים במזרח אירופה, בייחוד בערים ורוצלב ופוזנן. אומרים כי בשנים הקרובות המחירים בערים אלו יחצו את רף 600,000 ש”ח לדירת 3 חדרים והן יהפכו להיות ערים קוסמופוליטיות מרכזיות בעולם, ממש כמו פאריז ולונדון. לכן, נצלו את ההזדמנות ובואו להשקיע בפוזנן כל עוד אפשר!

WhatsApp chat