מימון לרכישת נדלן בפולין

אחד היעדים הפופולריים ביותר בקרב משקיעים בשנים האחרונות היא מדינת פולין. מלבד התיירות הרבה במדינה, קרה כל כך הרבה בעשור האחרון שבגין כך התפתח שוק הנדל”ן באופן משמעותי ומשקיעים רבים מכל העולם נמשכים על הפנינה האירופאית החדשה ויכולים ליהנות מתשואות גבוהות יותר ממרבית המקומות באירופה. עבור יזמים ישראלים כמובן ההשקעה כדאית אפילו יותר.

בכמה כסף אפשר לקנות נכס טוב בפולין?

בפולין ניתן לקנות דירות באזורים טובים ועם תשואה גבוהה ביחס לממוצע גם במחירים של 300-400 אלף שח בלבד. צריך לדעת אילו נכסים לקנות, היכן ומה הפוטנציאל צמיחה שלהם. בפולין יש הרבה מאוד סטודנטים בערים הגדולות ואלה מחפשים דירות קטנות שהם יוכלו לשכור ולגור בהן במהלך הלימודים. מבחינתכם כמשקיעים זהו קהל יעד נפלא כיוון שניתן לקנות 3 דירות כאלה במחיר של דירה אחת ממוצע בישראל וליהנות מתשואה של 6-8 אחוז בדרך כלל, לעתים גם יותר, בהשכרה לקהל יעד שמתחדש ומתחלף מדי שנה או אחת לכמה שנים עם סיום הלימודים.

כיצד הממשלה מסייעת לחיזוק שוק הנדל”ן במדינה?

בשנת 2016 יזמה הממשלה תכנית פיתוח אחראית (זה התרגום בעברית לשם שקיבלה התוכנית) ובעקבותיה הוקמו עשרות אלפי דירות חדשות מדי שנה בפולין, מה שהפך אותה ליעד חם מאוד על ידי משקיעים מכל רחבי העולם. מרבית הדירות שהוקמו הנן דירות קטנות, כאשר לצד השיפור הניכר בענפים נוספים והפחתת אחוז האינפלציה במדינה, גרמה לכלכלה לנסוק, ליותר יזמים להשקיע ולתיירים, סטודנטים ואזרחים רבים למצוא דירות אטרקטיביות במחירים נוחים יותר. בפולין גם שיעורי המיסים הם מהנמוכים באירופה. תוסיפו לכך את ההסכם המס הכפול עם ישראל ואת העובדה שפולין גם לא מגבילה להשכרת נכסים לתושבי חוץ ותקבלו את הסיבות לכך ששוק הנדל”ן של פולין הפך להיות אחד ממגרשי המשחקים האטרקטיביים ביותר בשנים האחרונות.

מה קורה במידה ואנו זקוק למימון לצורך רכישת נכס בפולין?

ברוב המקרים, גם אם יש לכם מעט כסף להשקיע, תוכלו למצוא דירה נחמדה בפולין, להשכיר אותה בתשואה שנתית יפה ולתת לכסף שלכם לעבוד בשבילכם. מה קורה במידה ויש לכם רק חצי מהסכום הנדרש לרכישת דירה? או שחסר לכם קצת כסף כדי לממן את הנכס שלכם? אינכם רוצים להכניס שותפים ואינכם רוצים לקחת הלוואה בישראל עם תנאי ריבית שיגמרו את כל הרווחים שלכם מהנכס העתידי שלכם. הפתרון הטוב ביותר עבורכם במקרה כזה הוא לקבל מימון בנקאי מבנק מקומי בפולין. זה אפשרי בהחלט אולם יש עניינים ביורוקרטים כמו בכל מדינה אחרת וחשוב להכיר את החוקים השונים, הסדרי החוזים, הקריטריונים הנדרשים לעמידה בתנאי ההלוואה ועוד. במקרה כזה כדאי להיצמד לחברת ניהול מקצועית שתסייע לכם בקבלת המימון.

כיצד חברת הניהול יכולה לעזור לנו להשיג מימון?

חברת ניהול דואגת למעשה לכל מה שקשור בניהול ותחזוקת הנכס בפולין, כאשר אתם כאן בישראל ולא תרצו לטוס לפולין בשביל כל דבר קטן. על ידי צוות ניהול שלנו הנמצא בפולין, תוכלו ליהנות מתמיכה בעברית על ידי חברת הניהול, לתת לחברה לטפל בכל הניירת והביורוקרטיה עבורכם, לתחזק את הנכס ולסייע במציאה והחלפת שוכרים וכן גביית השכירות. חברת הניהול מכירה את החוקים במדינה, גם אלה החלים על האזרחים, גם אלה הקשורים בדיור וגם אלה הקשורים ביזמים זרים המגיעים להשקיע בנכסים במדינה. כמו כן, חברת הניהול כבר מנוסה בתהליך הנדרש לצורך קבלת מימון מבנק מקומי בפולין עבור לקוחותיה ועל כן תוכל להכווין ולסייע לכם לקבלת המימון הנדרש לרכישת נכס בפולין. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם ולתת פרטים נוספים בנושא.

כמה דברים חשובים לפני שצוללים לנתונים ומספרים

המפתח להצלחה בהשקעות הנדלן בחו”ל מבוסס על תמיכה וליווי בנקאי בקניית הנכס. בהיבט זה גרמניה היא גן עדן למשקיעים – הבנקים נכונים מאוד לספק הלוואות בריביות אטרקטיביות ובפריסה נוחה.

עם זאת, בשביל ל”היכנס” לשוק הנדל”ן בגרמניה חשוב מאוד להכיר את המערכת הפיננסית – כיום לא ניתן ״ללכת לסניף בנק ולבקש הלוואה לקניה של נכס״, התהליך בגרמניה מבוסס מאוד על רקורד, יחסים בינאישיים ואמון שנרקם לאורך זמן רב.

לאורך השנים בנינו מערכת קשרים ענפה עם מספר גורמים בנקאיים המלווים את הפעילות שלנו.על בסיס זה אנחנו מתחייבים לספק מימון לכל עסקת נדל”ן המופיעה באתר.

WhatsApp chat