הגיע הזמן להיפרד מהקונוטציות שמעלה לכם המדינה פולין כשמתחילים לדבר איתכם עליה. אז נכון, המדינה המזרח אירופאית נשמעת לישראלים רבים כאילו חזרו לתיכון למסעות השואה אבל בשנים האחרונות פולין הפכה ליעד תיירותי מפותח מאוד בו מטיילים גם ישראלים רבים ויתרה מזו – ליעד השקעה בתחום הנדל”ן המניב תשואות גבוהות. מה הפך את פולין ליעד השקעה מניב? ולמה כדאי להשקיע שם בנדל”ן? המשיכו לקרוא.

למה להשקיע בנדל”ן בפולין?

מחירי הנכסים במדינה פולין עלו בצורה משמעותית בשל תהליכים פנים מדיניים שהחלה הממשלה בפולים בשנים האחרונות מחירי הנדל”ן עלו בממוצע ב 7 אחוזים והמשיכו לעלות לאורך כל השנה אמנם באחוזים נמוכים יותר. משקיעי דירות רבים נהנו מעליות המחירים בדירות וכן עליית שכה”ד.

כאמור, שווקי הנדלן בפולין החל להתעורר לחיים בשנה האחרונה לאחר תקופה ארוכה של קפאון בה לא בנו בתים חדשים ולכן גם הביקוש ירד לשפל חדש מה שגרם כמובן להפחתה משמעותית במחירי נדלן במדינה. על כן השקעה בנדל”ן בפולין כבר בעתיד הנראה לעין תניב רווח ממשי בשל הביקוש המתמשך בקרב הפולנים לרכישת נדל”ן. יתרון נוסף הוא השימוש במטבע המקומי – זלוטי. פולין אכן הצטרפה למדינות האיחוד האירופאי אך מנגד שמרה על המטבע המקומי ולא החלה שימוש באירו, שימוש שמטבע זה מאפשר כוח נוח יותר להשקעה בשל ערכו הנמוך יותר מהאירו ואף מהשקל. 

אם נסכם, פולין מציעה למשקיעי הנדלן שלה שלוש סיבות עיקריות להשקעה: מחירי נדל”ן אטרקטיביים, עלייה בהיצע ובביקוש של נדלן בשנים האחרונות ושימוש במטבע המקומי תוכלו גם אתם ליצור לעצמכם השקעה מניבה לטווח הרחוק בה תוכלו לקצור פירות כבר באופן מידי. 

המספרים המדברים

סוגי הנדל”ן המוצעים למכירה בפולין הוא רחב. וניתן למצוא נדל”ן למכירה במחירים נוחים יחסית ונמוכים מאוד מהשוק הישראלי מה שמאפשר השקעה נוחה וטובה .

למעשה, הנתונים מראים כי השקעה בנדל”ן בפולין תספק למשקיעים תשואה נפלאה של בערך 6% ולעתים אף יותר כאשר יש צפי גם לעלייה נוספת יציבה בתשואה בשנים הבאות לעומת תשואה מנדל”ן בישראל העומדת רק על 3%-4%  אחוזים במרבית המקומות. אם כן, נכון להיום השקעה ברכישת נכס בפולין תהיה זולה יותר מאשר בישראל ותוכל להניב תשואה גבוהה שאותה מציע השוק הפולני.

אם לסכם, פולין כאמור היא כוכב עולה בהשקעות נדל”ן, וככזאת, כדאי מאוד להשקיע בה. מחירי הנדל”ן עדיין מהנמוכים בשוק רק מתחילים לעלות. השוק הפולני מהווה פוטנציאל גדול מאוד להשקעות נדל”ן.  נכון, השקעת נדל”ן בחו”ל היא מורכבת יותר, מפחידה יותר שהרי בעל ההשקעה אינו תמיד זמין לבקר את הנכס כשם היה רוצה. למעשה, בהשקעה בנכס בחו”ל ייתכן ובעל הנכס יראה את הנכס בכלל. משמעות הדבר אינה אומרת שהשקעה בפולין אינה משלמת. להפך, פשוט יש צורך לדעת להשקיע נכון ועל מנת לעשות זאת, כדאי ואף רצוי להתייעץ עם מומחים בתחום אשר יכולים ללוות אתכם בתהליך. 

השקעה נכונה בנדל”ן בפולין תוכל לאפשר לכם הכנסה פאסיבית, נוחה ושקטה במדינה צומחת. 

התייעצות וליווי על ידי חברת ניהול:

אם אתם רוצים לעשות את הבחירה הנכונה בכל הקשור לרכישת נדלן בפולין אתם צריכים להתייעץ עם חברת ניהול מקצועית הפועלת במקום ומכירה את השוק המקומי. חברת ניהול מנוסה שמכירה את השוק המקומי היא הפתרון הטוב ביותר עבורכם ועל כן גם חשוב מאוד להיצמד לאחת כזו. עבודה מול חברת ניהול מקצועית לא רק טובה עבורכם בבחירת הנכס אלא גם בניהול נכון ושוטף שלו, כאשר אתם נמצאים בארץ או בנסיעות מסביב לעולם ולא צריכים להיות נוכחים פיזית במקום. צוות העובדים של חברת הניהול יבצע את כל העבודה הנדרשת עבורכם. החל מתחזוקת הבניין, דרך מציאת דיירים, גביית תשלומים, ניהול החשבונות השוטפים של הנכס, טיפול באמצעות אנשי מקצוע לתקלות תחזוקה שונות ועוד. חברת הניהול פותחת חשבון בנק ייעודי לניהול הנכס כאשר אתם נותנים לה ייפוי כוח מטעמכם ובהתאם להסכם חתום כמובן בין הצדדים תוכל לתפעל החברה את הנכס עם המגבלות שסוכמו בחוזה. כך אתם יכולים להיות בראש שקט שהנכס שלכם מטופל היטב וליהנות מהרווחים שלכם בהשקעת בנכס בפולין.

WhatsApp chat