חברת ניהול בפולין – למיקסום התשואה ושמירה על הנכס

הצלחה של עסקת נדל”ן בפולין, תלויה בעיקר בחברת ניהול שמנהלת את הנכס. אופי הניהול עצמו, הוא זה שיקבע את התשואה המרבית לנכס. אם נגדיר זאת כך, חברת הניהול הינה  השומר שלכם בשטח וזו שאחראית על שוכרים הולמים ותחזוקה נכונה, מה שישמור על ערך הנכס. בגלל שהנכס נמצא בחו”ל, לא ניתן לטוס פעמים רבות, כי אם להשאיר את ניהול הנכס בידיים מהימנות של חברות ניהול מוכרות בפולין.

מהם תפקידה של חברת ניהול בפולין?

כאשר אתם שוכרים את שירותיה של חברת ניהול נכסים בפולין, היכן שהנכס שלכם ממוקם, החברה דואגת לא רק לנכס שלכם ספציפית, כי אם בתחזוקת הבניין כולו. החברה אף דואגת לשטחי המרחב המשותפים לכל הדיירים והכוונה היא לחדרי מדרגות, חצר וכדומה. גם על ניהול התקציב השוטף של הבניין {וועד הבית} אמונה חברת הניהול בפולין, מה שיכול להסיר דאגה מלבכם, כאשר הבניין מתוחזק ומטופח באופן רציף.

מהם התנאים לשכירת שירותיה של חברת ניהול בפולין?

על מנת להתקשר עם חברת ניהול בפולין, ישנם תנאים מסוימים כמו למשל:
פתיחת חשבון בנק ייעודי לנכס כאשר החשבון מתנהל כיחידה כלכלית.
ההגבלה לחברת הניהול היא עד ל-1500 יורו.
החשבון יתנהל בשקיפות באמצעות כרטיס אשראי בלבד ובהעברות דיגיטליות
על בעל הנכס להזדהות בכל חצי שנה בבנק הפולני
בעל הנכס יחתום על חוזה, אשר מאפשר לו לפעול לבד, אך בהתראה של 60 יום מראש.

הנכס נרשם בטאבו כבר בשלב הראשון ע”ש החברה של הקונה כאשר הכסף נמצא בנאמנות ומובטח. חברת הניהול תקבל ייפוי כוח חלקי לביצוע הפעולות שנקבעו מראש עם בעל הנכס, כך שיבוצעו עבורו את השירותים השונים מול הגופים בפולין. אנו, בנדל”ן פולין, הבנו, כי השיטה הטובה והנכונה ביותר, הינה למצוא חברת ניהול שיש בה אנשים מטעמנו שאנו מכירים וסומכים עליהם, כאלה שצריכים למסור דין וחשבון, כך שהאינטרס יהיה משותף. למשקיע הישראלי יש צורך בחבילה מקיפה שתוכל לענות על צרכיו. זו הסיבה כי אנו מעורבים ונמצאים כשגרירי המשקיעים הישראלים בפולין, כאשר המשקיעים אינם גרים בפולין, כי אם בישראל וכך, הם למעשה יכולים להיות סמוכים ובטוחים, כי הנכסים שבבעלותם, מתנהל נכון ועל מי מנוחות.

נשמע לכם כמו שותפות מעניינת? צרו איתנו קשר, ונוכל להמשיך לדבר.

WhatsApp chat