היכן כדאי להשקיע בפולין?

פולין מהווה בהחלט את “גן העדן למשקיעים ישראלים” אבל לא רק, כי אם משקיעים מכל רחבי העולם, מגיעים בהמוניהם למצוא נכס מניב וכדאי. המשקיעים כבר זיהו את הפוטנציאל הכלכלי שבהשקעה בנכסי נדל”ן פולין ואף משווים את הנתונים מהשנים האחרונות ולכן, משקיעים אלה, רואים בפולין, יעד אטרקטיבי להשקעת נדל”ן. יש לדעת, כי בפולין, נמצאים יעדים אטרקטיביים שמומלץ להשקיע בהם. מדובר בערים גדולות אשר התשתיות מפותחות בהן וישנם מיליוני תיירים אשר מגיעים לבקר וכן, מאות אלפי סטודנטים אם מקומיים ואם זרים, אשר זקוקים לדירות בגודל קטן למטרת השכרה.

השקעות נדלן בוורשה – הינה המקום האטרקטיבי הראשון להשקעה

השקעות נדלן בפולין -מסחרי

וורשה, הינה עיר הבירה של פולין ומהווה יעד כדאי עבור משקיעים. זוהי העיר המרכזית בפולין ונמצאים בה בכל השנה מיליוני תיירים. אזרחים צעירים מפולין עצמה, מגיעים לוורשה למצוא עבודה, כך שהביקוש לדירות להשכרה רק גדל. יש לקחת בחשבון גם השקעה בנדל”ן מסחרי ולא דירות מגורים בלבד.

השקעות נדלן בקראקוב אחד מהכרכים הגדולים של פולין המהווה יעד השקעה אטרקטיבי

עוד יעד נוסף וכדאי להשקעה הוא בעיר קראקוב. זוהי עיר מרכזית בפולין וחיים בה כמיליון תושבים. בעיר, 30% מהאוכלוסייה הינם סטודנטים אשר מחפשים בקדחתנות, דירות להשכרה במיקום הקרוב לאוניברסיטה שבה הם לומדים. קהילת הסטודנטים מתחלפת ומתחדשת, כך שהביקוש לדירות בשכירות, תמיד קיים.

השקעות נדלן בוורצלב – עיר בהתפתחות מתמדת

אחת הערים הנמצאת בהתפתחות, במיוחד בשנים האחרונות, היא העיר וורצלב. מדובר על התפתחות במגוון ענפים, אם בתרבות, לימודים, השכלה גבוהה, תיירות ותעסוקה. בעיר מגיעים בכל שנה, עוד אזרחים פולנים אשר מעוניינים להעתיק אליה את מקום מגוריהם. העיר, מהווה מוקד תיירותי וכן, למעלה מ-100,000 סטודנטים ישנם בעיר זו, כשאר עובדה זו, מהווה פוטנציאל כלכלי אדיר למשקיעים בדירות סטודנטים קטנות ובאזורים מבוקשים בעיר זו. מחירי הדירות בעיר נמוכים מאוד בהשוואה לאזורים אחרים בפולין ולכן, עיר זו, נחשבת למוקד נחשק עבור משקיעים מכל העולם וכמובן, הישראלים גילו יעד זה לאחרונה ונוהרים אליו.

עוד ערים להשקעת נדל”ן בפולין ששווה להתעניין בהן

ישנם עוד ערים בפולין, אשר שווה להתעניין בהן כמו: לודג’, קטוביץ, גליביצה וערים נוספות. מומלץ לבדוק, מי מהערים עוברת תהליך התפתחות באמצעות הממשלה הפולנית והיכן מושקעים המשאבים לפיתוח התיירות בערים  הנוספות בפולין. יש לברר לגבי תשתיות, תחבורה וכדומה. כאן מדובר בכדאיות רבה להשקעה.

בדרך זו תרוויחו מהשכרות לטווח קצר –AIR B&B   

 כולנו שמענו את המושגAIR B&B   . מדובר למעשה על שכירות לטווח קצר, כאשר לרוב תיירים ביעדים תיירותיים בפולין, מחפשים לשכור דירות אטרקטיביות  לתקופה של כמה ימים או כמה שבועות. השכרה לטווח קצר, מאפשרת למשקיעי נדל”ן ליהנות מתשואה גבוהה כאשר מדובר על שכירות המיועדת לטווח הקצר. ניתן לבצע תחלופה מהירה של שוכרים מבלי שהדירה תישאר ללא שוכרים. מדובר על השקעה כדאית ביותר.

WhatsApp chat